جستجو

بلاگ حفاظت مارکت

مقالات تخصصی و بروز صنعت حفاظت الکترونیک

تیم تولید محتوای حفاظت مارکت بهترین‌ها را برای شما تالیف کرده است.

چگونه یک دوربین یونی‌ ویو را به تنظیمات کارخانه(Default) برگردانیم؟

کارشناسان فنی، تاکید دارند که بعد از آپدیت کردن دوربین مداربسته خود، حتما آنرا ریست فکتوری و خاموش روشن کنید. چندین روش مختلف برای دیفالت کردن دوربین را در این مقاله بخوانیم.

دوربین مداربسته پلاک خوان؛ + نمونه تصویر واقعی در شب

ثبت شدن شماره پلاک خودروها، سبب کاهش جرایم خواهد شد. چه در بزرگراه ها و چه در پارکینگ منزل. دغدغه اصلی در محیط شب و کم نور هست که ما در این مقاله در مورد بهبود این شرایط صحبت کرده ایم.

مقایسه دو تکنولوژی لایت هانتر و کالر هانتر | تصویر کدام بهتر است؟

پروژه کاران هر کدام نظر شخصی در مورد این سوال می‌دهند.تصویر دوربین لایت هانتر بهتر هست یا تصویر دوربین کالر هانتر؟ ما با انواع و اقسام حالات این تست و مقایسه را انجام دادیم…

نام گذاری دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصویر یونی ویو چگونه است؟

اینکه از مدل و پارت نامبر یک دوربین مداربسته یا دستگاه ضبط بتوانیم به مشخصات و قابلیت های آن برسیم، کار نصابان و پروژهه کاران حرفه ای است. ما آموزش تصویری آن را اینجا برای شما آورده ایم.

4 مرحله گام به گام اتصال میکروفون خارجی به دوربین یونی‌ویو

ضبط صدا علاوه بر تصویر برای مشتری هنگام پلی بک گرفتن بسیار لذت بخش هست. از طرفی کیفیت صدای میکروفون خارجی بیشتر هم هست. 4 مرحله اتصال را در این مقاله بخوانیم.

6 روش پیدا کردن ورژن(نسخه) فریم ور دستگاه یونی‌ویو

نیاز به آپدیت کردن دوربین مداربسته یا دستگاه ضبط کننده یونی ویو خود دارید؟ ما بصورت کامل و ساده 6 روش پیدا کردن ورژن فریم ور را برای شما توضیح داده ایم.

آموزش تصویری و گام به گام تغییر تنظیمات منوی شبکه Network دوربین

تنظیمات شبکه و نتورک دوربین مداربسته از دور کاری سخت هست. ما در این مقاله بصورت تصویری و گام به گام این سختی را آسان کرده ایم. با ماه همراه باشید تا از روش های مختلف وارد منو دوربین شویم.

2 روش راحت تغییر رزولوشن و فریم ریت دوربین آنالوگ HD

حال مشتری با دیدن تصاویر باکیفیت روی مانیتور خوب می شود. بعد از ضبط هم با پلی بک گرفتن از تصاویر با کیفیت و فریم بالا، می توانید حس بهتری به مشتری خود دهید.

از سیر تا پیاز کمپانی معظم یونی ویو Uniview

برگ برنده برند یونی ویو به نسبت دو رقیب اصلی خود یعنی داهوا و هایک ویژن، درصد خرابی کمتر، نیاز به گارانتی و خدمات پس از فروش کمتر و کیفیت تصویر بالاتر آن است.